14 lutego 2013

Slash

Slash, właśc. Saul Hudson (ur. 23 lipca 1965 w Londynie) – amerykański gitarzysta rockowy, brytyjskiego pochodzenia. Zasłynął przede wszystkim z występów z grupą Guns N' Roses, a także jest gitarzystą Velvet Revolver. Razem z Guns N' Roses nagrał wiele znanych utworów, takich jak November Rain, czy Welcome to the Jungle. W październiku 1996 rozstał się z tą grupą. Współpracował także z Michaelem Jacksonem, owocem ich współpracy były utwory: Black or White, Give in to Me, D.S. oraz Morphine. Jak sam przyznaje duży wpływ na jego grę na gitarze miał Jimi Hendrix. W 2004 roku muzyk został sklasyfikowany na 15. miejscu listy 100 najlepszych gitarzystów heavymetalowych wszech czasów według magazynu Guitar World.

źródło: wikipedia   

6 komentarzy:

  1. Gratulejszyn :) Slash jest świetny! Te jego włosy :D .. mam takie same blond, haha .. ale niestety nie wymiatam tak na gitarze :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Slash w blond wydaniu hmmm ciekawie by to wyglądało, natomiast blond "kręcioła" z gitarą :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje podpisu Slasha !! :) ja też mam autograf od niego ... dorwałam go w Katowicach osobiście :D. fajny blog ... szkoda, tylko , że tak ściema z pomocą ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ja też miałem przyjemność poznać go osobiście :) A skąd to stwierdzenie że ściema z pomocą ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja autografów ;). Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń