14 listopada 2014

Robert Downey Jr.

Robert John Elias Downey Jr. (ur. 4 kwietnia 1965 na Manhattanie w Nowym Jorku) - amerykański aktor filmowy i telewizyjny, producent filmowy, scenarzysta, autor tekstów piosenek, komik. Największy sukces odniósł wcielając się w rolę Iron Mana w filmie Iron Man. Zagrał też Sherlocka Holmesa w filmie Sherlock Holmes w 2009, oraz w jego sequelu z 2011 roku Sherlock Holmes: Gra cieni. Wybrana filmografia: 1987 Mniej niż zero jako Julian Wells / 1992 Chaplin jako Charlie Chaplin / 1999 Wielka heca Bowfingera jako Jerry Renfro / 2003 Gothika jako Pete Graham / 2005 Good Night and Good Luck jako Joe Wershba / 2008 Iron Man jako Tony Stark / 2009 Sherlock Holmes, jako Sherlock Holmes / 2010 Iron Man 2, jako Tony Stark/Iron Man / 2011 Sherlock Holmes: Gra cieni, jako Sherlock Holmes / 2012 Avengers, jako Tony Stark / 2013 Iron Man 3, jako Tony Stark.

źródło: wikipedia        

22 komentarze:

  1. Gratulacje ! Skąd posiadasz tak wspaniały autograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Co do autografu pisałem jakieś pięć miesięcy temu na adres VV dziś przyszła odpowiedz ;)

      Usuń
  2. Moje gratulacje! Tylko tak dalej! Wspaniały sukces! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, myślisz że oryginał czy Ap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zapraszam ponownie ;) Myślę że oryginał gdyż pisałem na prywatne adres :)

      Usuń
    2. Ja też na VV i mam prawie identyczny co mnie właśnie zasmuciło ;/

      Usuń
    3. Hmmm kumpel spotkał go osobiście kiedyś podczas jakiejś premiery w Londynie i podpisał mu zdjęcie z dedykacją takie ja te Nasze :)

      Usuń
  4. Wielkie Gratulacje! Super autograf :)
    Zapraszam do mnie, gdzie obyła się mała reaktywacja i od dziś najnowsze autografy na blogu :)
    http://mariuautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń