27 lutego 2015

Michelle Williams

Michelle Ingrid Williams (ur. 9 września 1980 w Kalispell w stanie Montana) – amerykańska aktorka, trzykrotnie nominowana do Oscara: dwukrotnie za role pierwszoplanowe, w 2010 roku za rolę w filmie Blue Valentine i w 2011 za rolę w filmie Mój tydzień z Marilyn oraz za rolę drugoplanową w filmie Tajemnica Brokeback Mountain w 2005. Była dziewczyną tragicznie zmarłego aktora Heatha Ledgera, z którym ma córkę Matild. Wybrana filmografia: 1998: Halloween: 20 lat później jako Molly Cartwell / 2005: Tajemnica Brokeback Mountain jako Alma del Mar / 2010: Wyspa tajemnic jako Dolores Chanal / 2010: Blue Valentine jako Cindy Heller / 2011: Mój tydzień z Marilyn jako Marilyn Monroe / 2013: Oz: Wielki i potężny jako Annie / Glinda.

źródło: wikipedia                                             

5 komentarzy:

  1. zazdroszczę, pisałam już wiele listow na VV i nie tylko i ciagle nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, przyznam się że pisałem do niej bardzo dawno temu i sporo czasu minęło zanim dostałem odpowiedz :) Więc jeszcze nic nie stracone :) Pozdrawiam

      Usuń