21 kwietnia 2015

Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska (ur. 29 sierpnia 1979 w Limanowej) – polska aktorka i wokalistka. W 2007 wzięła udział w drugiej edycji programu Jak oni śpiewają, zajmując 8. miejsce. W 2008 w parze z Filipem Bernadowskim wystąpiła w trzeciej edycji programu Gwiazdy tańczą na lodzie, w której zajęli 3. miejsce. Zielińska w latach 2009-2012 była kapitanem jednej z drużyn w programie TVP2 Kocham Cię, Polsko!. W 2011 uczestniczyła w trzynastej edycji programu Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Rafał Maserak. Zajęli 4. miejsce. Wybrana filmografia: 2001: Quo vadis – senatorowa / 2002: Dzień świra – kobieta w pociągu / 2004: Mój Nikifor – dziennikarka na wystawie Nikifora w "Zachęcie" / 2007: Ryś – Krysia / 2011: Och, Karol 2 – Irena / 2011: Listy do M. – Betty, siostra Małgorzaty.

źródło: wikipedia                                   

7 komentarzy:

  1. Gratulacje.
    Polecam mojego bloga http://autografygrzesiairafala.blogspot.com
    Dodasz mnie od polecanych. Ja cie dodałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasia to piękna kobieta i bardzo utalentowana aktorka. Niestety nie gra już w serialach ale można ją zobaczyć na deskach teatru https://teatrkomedia.pl/ gdzie wciela się w bardzo dobrze odegrane role. I czas jest dla niej łaskawy, mam wrażenie, że w ogóle się nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń