15 marca 2013

Ewa Lemańska


 Ewa Lemańska-Roycewicz (ur. 23 grudnia 1949 roku w Łodzi) – polska aktorka teatralna i filmowa. Na stałe mieszka na Florydzie, pracowała jako asystentka lekarza, obecnie jest na emeryturze. Na kinowym ekranie zadebiutowała w filmie psychologicznym Tadeusza Konwickiego Jak daleko stąd, jak blisko (1971) u boku Andrzeja Łapickiego i Gustawa Holoubka. Sława przyszła wraz z rolą Maryny w serialu Jerzego Passendorffera Janosik (1973), który doczekał się rok później (1974) wersji kinowej.

źródło: wikipedia  

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci bardzo tego autografu!
    Według mnie wspaniała aktorka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Wspaniała aktorka, a co do daty to chyba się nie orientujesz ale w stanach piszę się najpierw miesiąc potem dzień i rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję u mnie dziś Jej filmowy partner :) heheh "Janosik" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udało mi się :) mam i ja podpis Pani Ewy :)
    nie poddałam się i nawiązałam kontakt :) pozdrawiam
    http://ciekawepodpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń