12 grudnia 2014

Channing Tatum

Channing Tatum, właściwie Channing Matthew Tatum (ur. 26 kwietnia 1980 roku w Cullman w stanie Alabama) – amerykański aktor, producent filmowy, tancerz i model. W roku 2000 po raz pierwszy pojawił się jako tancerz w teledysku Ricky'ego Martina "She Bangs". W roku 2012 w rankingu magazynu People został uznany "najprzystojniejszym mężczyzną świata". Wybrana filmografia: 2004: Kryminalne zagadki Miami jako Bob Davenport / 2005: Wojna światów / 2006: Step Up: Taniec zmysłów jako Tyler Gage / 2006: Ona to on jako Duke / 2008: Step Up 2 jako Tyler Gage / 2009: G.I. Joe: Czas Kobry jako Duke / 2010: Wciąż ją kocham jako John / 2012: 21 Jump Street jako Jenko / 2012: I że cię nie opuszczę jako Leo / 2012: Magic Mike jako Mike Martingano / 2013: G.I. Joe: Odwet jako Duke / 2013: Panaceum jako Martin Taylor.

źródło: wikipedia        

11 komentarzy:

  1. Mam tez jego podpis, ale trochę się rozni. czyzby skurczyl swój podpis przez lata, czy mam fałszywy. Dawno go otrzymales, listem a może osobiscie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej trudno mi powiedzieć czy masz dobry czy zły. Ja go otrzymałem od koleżanki która pracuje z nim i poprosiła go o autograf dla mnie ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wow no to super masz znajomych ;-)

      Usuń
  2. WOW! mega gratuluję! mój ulubiony aktor <3 też czekam na odpowiedź od niego... ile czekałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co do zdobycia tego autografu info masz powyżej ;) Pozdrawiam

      Usuń