27 kwietnia 2015

Zbigniew Wodecki

Zbigniew Wodecki (ur.* 6 maja 1950 w Krakowie, zm. 22 maja 2017 w Warszawie) – polski piosenkarz, muzyk instrumentalista (skrzypce, trąbka), kompozytor, aktor i prezenter telewizyjny. Pierwotnie, od końca lat 60. XX wieku, związany z kabaretami Piwnica pod Baranami i Anawa, a także z orkiestrą symfoniczną Polskiego Radia i Krakowską Orkiestrą Kameralną. W latach 1968–1973 akompaniował Ewie Demarczyk. W 1972 zadebiutował jako piosenkarz na festiwalu w Opolu. Był jednym z jurorów w polskiej edycji programu Taniec z gwiazdami (edycje I-XII). W TVN prowadził programy: Droga do Gwiazd, Twoja Droga do Gwiazd i koncert Zakochajmy się jeszcze raz.

źródło: wikipedia                                   

6 komentarzy:

  1. Super uwielbiam go, i też mam od niego autograf w maju będzie 6 lat od autografu, ale zdjęcia z nim nie mam. Powiem ci że z Wodeckim mam wiele wspomnień i ja, i moja mama, moje 2 ciocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Dodałem twój blog do polecanych licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń